Hoe gewicht te verliezen en uw ideale gewicht te behouden

Afvallen Arnhem

 

 

 

De meesten van ons willen niet afvallen door aan crash diëten te doen, ontberingen te doen, overdreven caloriebeperkingen te volgen, hele voedselgroepen te vermijden of voedsel te eten dat te weinig complexe koolhydraten, vet, eiwitten en vitaminen bevat. Wat als je op deze manier gewicht zou verliezen? Hoe zou je je voelen en wat voor verschil zou het maken in je leven? De succesvolle eenvoudige manier om gewicht te verliezen en uw ideale gewicht van U te behouden is door het volgen van een voedzame, gezonde levensstijl.

Wat veel mensen zich niet realiseren is dat je precies krijgt wat je in je lichaam stopt. Energie wordt gecreëerd uit voedsel en ons lichaam neemt op wat het nodig heeft. Wanneer je meer eet dan wat je lichaam nodig heeft, zet je lichaam het teveel om in vet en slaat het op. Vet wordt als triglyceride opgeslagen in onze vetcellen. Wanneer je meer voedsel eet dan het lichaam nodig heeft om te functioneren, zet het lichaam het teveel aan voedsel om in calorieën en slaat die op. Wanneer meer calorieën in voedsel dan wat het lichaam nodig heeft op een vergelijkbare manier worden verbrand, zet het lichaam de overtollige triglyceride om in vet, waar het wordt opgeslagen. Dit gebeurt in de lever en de spiercellen. Ons lichaam is zeer adaptief en zal dit met ons doen als we het toelaten, maar er zijn dingen die we kunnen doen om het proces efficiënter te maken.

De Voedingscoach van voor dit artikel was DE trainer van atleten van wereldklasse en de spierkop van onze generatie. Met meer dan 15 jaar in sporttraining en voedingscoaching, kent de Voedingscoach de waarde van goede voeding en de voedingswaarde van voedsel. Deze kennis is niet zomaar een expertise. Hij was een bodybuilder en een gewichtheffer op de middelbare school en zoals veel jongens, had het grootste deel van zijn jeugdige jeugd in de sportschool. Als het gaat om vetverlies en bodybuilding in de sportschool, heeft de voedingsdeskundige een oneerlijk voordeel omdat hij begrijpt wat de meeste jongens niet begrijpen; bodybuilding om af te vallen is zeer wenselijk en vanwege zijn positie als arts kan hij de bodybuilder leren te eten voor hun doelen – niet voor de competitie en die jongens die er niet uit willen zien als een olympische coach. Er zijn veel jongens die wel willen, maar niet de juiste weg weten en alleen achterblijven in hun strijd tegen de bult.

De meeste bodybuilders die proberen vet te verliezen, bouwen te veel spieren op en dit is te schadelijk voor hun lichaam. Te veel spieren maakt dat we er volumineus uitzien en het is helemaal niet erg om er overdreven gespierd uit te zien, maar de meerderheid van de bodybuilders heeft de neiging om er volumineus uit te zien en niet gespierd. Kijk maar naar bodybuilders, gewichtheffers of sporters, zij hebben allemaal gespierde spieren; spieren die gesneden zijn en een zeer mager, bijna ziekelijk uiterlijk hebben. Toch denken we niet minder over jongens die niet willen overdreven spieren – we denken bevorderen hen in plaats daarvan. Een gezond dieet en trainingsschema’s voor vetverlies en/of een aantrekkelijker lichaam gaan bijna altijd gepaard met een uitgebalanceerd dieet.

Dieet voor vetverlies bestaat uit magere eiwitten en complexe koolhydraten samen met veel fruit en groenten voor het vullen en laag in calorieën. Voedingsmiddelen met een hoog vetgehalte en suiker en natrium hebben dan de neiging om snel door je systeem te zakken en het gevoel te blijven geven honger te hebben en voortdurend te moeten eten. Dit is geen gezonde manier van eten. We hebben ook een psychologische kant aan eten en je lichaam krijgt een kick-start wanneer we deze junk food soorten voedsel eten. De manier waarop de hersenen de eetlust controleren is vanuit het deel van de hersenen dat zich bezighoudt met genot; het eetlustcentrum, deze controle is chemisch rudimentair dus je zult je ongelooflijk hongerig voelen snel na het eten van drie of vier van deze voedingsmiddelen.eb Neem een groter scala aan complexe koolhydraten, vezels, en fruit / groenten in uw dieet dat geeft je bulk, maar helpt bij het verteringsproces en geeft je energie, vezels en vitaminen / mineralen voor regelmatig gedurende de dag.

lees meer:

GEARCHIVEERD ONDER:sport

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *