Wat is Bootcamp?

 

Bootcamp Rotterdam

 

 

Wat is Bootcamp? Bootcamp schors dip, vergroot je bereik een beetje verder. Er is geen echte vervanging voor het heffen van grote hoeveelheden gewichten, maar met Bootcamp, trainen onder een trainer profiteren bepaalde delen van je lichaam. Denk er altijd aan om veilig te trainen onder instructies van een trainer.

Wat zijn de voordelen van het gebruik van Bootcamp? De voordelen van Bootcamp is dat het helpt een geweldige vorm te bereiken waar andere methodes misschien niet toe in staat zijn. Bootcamp houdt uw opties open om andere methoden zoals de gewichten, halters, fiets of een andere vorm van afslanking toe te voegen, zodat u uw lichaam kunt trainen om zich aan te passen aan de oorspronkelijke eisen. Bootcamp sessies zijn ontworpen om hoge intensiteit en matige tot lage intensiteit beweging te omvatten. U besteedt de tijd die nodig is om de volledige resultaten te bereiken. Zorg ervoor dat u altijd de benen in uw Bootcamp sessies opneemt. De Bootcamp in veel handen vrij, zodat de trainer kan de intensiteit te controleren in de training sessies om ervoor te zorgen elk aspect van je lichaam wordt getoniseerd om te oefenen.

Wat zijn de benodigde hulpmiddelen voor Bootcamp? Om de beste resultaten uit het Bootcamp Systeem te halen, raden wij de Werydes marine trainingskit aan (10K Road Race, 10K timer, instant backingOTI) om uw training af te maken. Er is ook een curl up bar voor de prebootcamp!

Het bootcamp begint met 3 minuten opwarming.

1 minuut wandelen of joggen gevolgd door 5 push-ups.

2 minuten rust. Herhaal.

Santanaext Klein gepraat.

12min: 4 min pauze.

1min: 3 minuten pauze.

2 minuten. 3 minuten pauze.

2min: 5 minuten pauze (tijd zelf ook al wordt er niets weggelaten).

3 minuten: 4 minuten rust ( orkestreer precies welke tijd ook alweer).

Herhaal.

Zaagblok: 4 ronde(s)

– Het doel van deze oefening is om uw hartslag op te bouwen en ook uithoudingsvermogen en stamina op te bouwen tot de langst mogelijke tijd. Je hebt een partner nodig om je gezelschap te houden tijdens de uitvoering van deze oefening. Voor vrouwen werkt één op één als groep ook ideaal.

U begint deze oefening in een wandeltempo gênant vooruitgaand die een bal van 2 tot 3 minuten. Wanneer u vrij gemakkelijk tot 5 minuten kunt gaan, gaat u door met de oefening. Bij het Gevoel van Leven Naaimachine, kan men de oefening voor meer tijd verlengen en zal men de voordelen van deze grote combo ervaren.

In het begin zal uw ademhaling een beetje moeilijk zijn. Blijf echter binnen dit bereik en vermoei uzelf niet. Na een paar rondes bent u comfortabel en ontspannen om verder te gaan met de volgende oefening.

Rondjes zwemmen

Zwemmen zal je beenspieren versterken en wanneer je je armen en benen gaat scheiden, versnelt plotseling je hartslag en neemt je uithoudingsvermogen toe. Het is een prachtige toevoeging aan je bootcamp, afgezien van de toevoeging van water aan de routine.

Je hebt nogal een opwindende reeks oefeningen voor Lapzwemmen.

lees meer:

GEARCHIVEERD ONDER:sport

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *